Gigi besiku akan dibuka. YAY YAY YAY.
I can't wait for that day to happen but srsly, I bet I'll miss my braces. well, I had a dentist appointment today. Doktor kata : dah lurus dah gigi ! dah boleh buka dah ni.
D's Assistant : Yay, dah boleh buka ! (muka excited)
I was excited too! then,
Doktor : hari ni takde technician lah. tak dpt nak buka.
me : (frowning) Jadi nk buka bila lah ?
Doktor : next appointment.
me : (happy again) bila next appointment, doktor ?
Doktor : lepas raya
me : (smile on the outside)Oh, thank you doktor.
When I went outside, "OMG, WHATTHEHELL. penat tunggu sejam kat dpan tmpat reception. semangat ponteng sekolah ingat nak buka braces." I grunted. The receptionist gave me a look. I smiled at him. haha, I wasn't complaining :)
tunggu :
two months.
two months.
two months.


No comments:
Post a Comment
blah blah blah